Comerç i OMIC

 

C. Fundació Vicent Ferrer, 6

Gandia (46702)

 

De lunes a viernes, de 9:00 a 14:00h

 

 

OMIC és l'Oficina Municipal d'Informació per al Consumidor. En aquest espai els usuaris podran iniciar el tràmit, sol·licitant i omplint el full de reclamació a l'establiment amb qui ha tingut la relació de consum. 

Procediment

Presente el full de reclamació al Registre d'Entrada de l'Ajuntament, ací li segellarem el full verd i ens quedarem el blanc.

També podrà presentar la reclamació en la Seu Electrónica. (veure instruccions)

Hi ha que adjuntar tota la documentació que considere necessària per al seu tràmit (còpia de la factura, ticket, contracte, publicitat, etc.).

Mediació de l'OMIC: des d'aquest moment, s'inicia l'expedient amb la seua reclamació. 

A la major brevetat, rebrà informació puntual de l'estat de la seua reclamació, i, si escau, de la seua resolució. 

ACCEDIX AL FORMULARI DE LA RECLAMACIÓ A L'OMIC ACÍ