L' Actualitat de Gandia

Campanya " A Gandia...Si te'n passes, t'ho perds" durant les Falles16 març 2018 - 19 març 2018

Campanya d'informació i conscienciació. Mes informes 2016 i 2017-18

 Dia 16 de Març: de 23.00 h a 03.00 h en la zona del "kiosco la Morosa"(Passeig Germanies) i itinerant per la falla del Mercat i la Falla Vila Nova

 Dia 18 de Març: de 02.00h a 06.00h en el Parc Ausiàs March

  

La campanya d'informació i conscienciació “A GANDIA… SI TE'N PASSES, T’HO PERDS” que el seu principal objectiu és fomentar les conductes responsables en el desenvolupament del temps d'oci dels joves, durà a terme dues noves accions de conscienciació amb mediadors socials dirigida als joves de Gandia durant els dies 16 i 18 de març entorn de la celebració de les Falles.

L'objectiu principal d'aquesta campanya és, d'una banda, augmentar en els joves la percepció del perill produït pel consum primerenc d'alcohol i altres drogues, oferint patrons d'afrontament davant les possibles problemàtiques produïdes per aquests consums i incrementant el desig de mantenir uns hàbits de conducta saludables, i, d'altra banda, generar sentiments cívics i de respecte ambiental de cara a minimitzar els problemes ocasionats pel desenvolupament de l'oci nocturn juvenil, sobretot pel que fa al soroll i les molèsties veïnals.

Liduvina Gil.

Teniente Alcalde.Regidora de Sanitat i Políticas Saludables. 

 Cartell 2Cotrola el que beus cartell

 El 41% dels joves de Gandia s'inicia en el consum recreatiu d'alcohol durant les festes populars.

La idoneïtat  d'aquestes activitats informatives es basa que, segons els resultats de l'Estudi de consum d'alcohol i altres drogues en població estudiantil” realitzat en els IES de Gandia durant els mesos d'octubre-novembre del present curs escolar 2017-2018, el 41% dels joves enquestats afirmen haver-se iniciat en el consum recreatiu d'alcohol durant les festes populars i a una edat mitjana de 14 anys.

Informes Estudi Escolar 2016-017

Descarga  "Estudi Escolar 2016-2017"

Informe Estudi Escolar 2017-2018. en revista Digital

.